Ads 468x60px

Πάνω από 1 εκατομμύριο Ανασφάλιστα Οχήματα στην Ελλάδα, δήλωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου στο κανάλι της ΝΕΤ:

 
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που διαθέτει τόσα ανασφάλιστα οχήματα δήλωσε σήμερα 25-07-2012 στη ζωντανή εκπομπή ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΤ, ο Διεύθυνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της MEGA BROKERS SA κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας.



Όπως ανέφερε ο κ. Χατζηθεοδοσίου στον δημοσιογράφο της ΝΕΤ κ. Γιακουμή, ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
Με μια αύξηση 35%  μέσα στο 2012 στα ανασφάλιστα αυτοκίνητα στη χώρα μας, αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης που αντιμετωπίζει ο Έλληνας πολίτης, ο κ. Χατζηθεοδοσίου επισημαίνει την κοινωνική ευθύνη και τον κίνδυνο που
αναλαμβάνει ο πολίτης που κυκλοφορεί με ανασφάλιστο αυτοκίνητο, πέρα από τις νομικές κυρώσεις που προβλέπει το προσχέδιο του νόμου ρύθμισης των ανασφάλιστων οχημάτων.

Τα στοιχεία των ανασφάλιστων αυτοκινήτων δεν είναι ακριβή στην Ελλάδα, αφού μέχρι τώρα τα στοιχεία το κράτος τα παίρνει από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Ήδη συγκροτήθηκε κρατική επιτροπή και το Επικουρικό Ταμείο καθημερινά καταγράφει όλα τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα με στοιχεία που παίρνει από τις ασφαλιστικές ετιαρείες. Θα γίνει διασταύρωση μέσω του ΚΕΠΥΟ με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και έτσι θα εντοπιστούν τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Το προσχέδιο νόμου αντίστοιχο με τους ευρωπαικούς νόμους, προβλέπει ότι στο 1ο στάδιο θα σταλεί επιστολή σε όλους όσους διαθέτουν ανασφάλιστο αυτοκίνητο, ώστε ν' ασφαλίσουν το όχημά τους χωρίς κανένα πρόστιμο. Αν σε ένα μήνα δεν υπάρχει ανταπόκριση, στο 2ο στάδιο θα στείλουν ένα πρόστιμο 250€ και αν πάλι δεν υπάρχει ανταπόκριση, θα σταλεί και 3η επιστολή η οποία προβλέπει 500€ πρόστιμο, αφαίρεση πινακίδων και κατάσχεση του αυτοκινήτου.
Ο νέος νόμος δεν είναι εισπρακτικός νόμος, αλλά είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης. Στην Ευρώπη τα πρόστιμα είναι πάρα πολύ μεγάλα και δεν υπάρχουν ανασφάλιστα αυτοκίνητα, στην Ελλάδα λόγω της οικονομικής κρίσης έχει αυξηθεί το φαινόμενο, αλλά οι κίνδυνοι που αναλαμβάνει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης αλλά και για τη δημόσια ασφάλεια, είναι τεράστιοι.

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε ακόμη στη μεγάλη κρίση που περνάει ο  ασφαλιστικός κλάδος τα τελευταία χρόνια,  και στη μεγάλη μείωση του κλάδου αυτοκινήτου που παρατηρείται, σε αντίθεση με το νοσοκομειακό που  σημειώνει μεγάλη αύξηση,  λόγω της ασφάλειας που νιώθει ο Έλληνας στην ιδιωτική ασφάλιση.
Πρωτιά στην χώρα μας, κατέχει επίσης και ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιρειών που είναι πολύ μεγαλύτερος από τις άλλες χώρες της Ευρώπης.
Με 47 ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, όταν η χώρα δεν αντέχει παραπάνω από 10, βάση της πολύχρονης εμπειρίας του στον ασφαλιστικό χώρο αλλά και της συνεχούς έρευνας των στελεχών της εταιρείας του στην ασφαλιστική αγορά, ο κ. Χατζηθεοδοσίου προβλέπει ότι  ο αριθμός των ασφαλιστικών εταιρειών θα μειώνεται ενώ αντίθετα καθημερινά αυξάνεται η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και οι ασφαλιστικές καλύψεις του πελάτη.
Χρειάζονται μεγάλες επιχειρήσεις, επιβάλεται πλέον μεγάλη τεχνογνωσία, ο πελάτης έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις και οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν νέους τρόπους ασφάλισης, σύγχρονης μορφής ασφάλειες και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.